vill du köpa en 8 personers LIVFLOTTE?

Marknadsplats för reservdelar och föremål relaterade till ombyggnaden av fartyg.
Endast privatannonser
Post Reply
funkis
Posts: 2
Joined: 18 Aug 2009, 15:45

vill du köpa en 8 personers LIVFLOTTE?

Post by funkis »

Hej alla.
Ny här ... så har jag ändå ett litet stålfartyg... mycket litet. Och jag är ägare av en livflotte som visar sig vara lite för stor för min båt...
Så - har du ett lite högre krav eller har ett kommersiellt fartyg, har plats för en "riktig" flotte " så har jag en till salu: :D

Fabrikat RFD
Storlek 8 personers
Krav SOLAS 96 bestämmelser
Ca mått container avlång rund ca 120 '* 55 cm, vikt över 60 kg ( vet ej exakt ) Galvat fäste
Certifikat kan erhållas för alla fartområden, ( påverkar nästan bara storlek på nödpacken ?)
Finns var? inlämnad på Ekens i Stockholm för 10 års service, detta är den STORA servicen... allt byts!

PRIS? Inte mer än vad en civil enkel flotte kostar men service tillkommer dock... samt moms. Eller är din båt ett företag kanske?
Servicen är inte gjord än så du kan påverka nödpack, fartområdescertifikat eller lägga in privata saker i nödpacken etc.

Har du en fysiskt liten flotte kan jag vara intresserad av byte... 6 personers eller tom en 4 personers. Container är ett krav.

Hälsningar / funkis
Post Reply