B/B Bergvik

Diskussionsforum - Registera dig för att läsa och skriva på forumet.
Post Reply
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

B/B Bergvik

Post by golden oil »

Den gamla bogseraren Bergvik har lämnat Strängnäs för Saltsjö bo.
Attachments
Bergvik
Bergvik
hon ser smal ut
hon ser smal ut
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

Re: B/B Bergvik

Post by golden oil »

O B S Jan Hodén / Marinrepararationer har inte något att göra med b/b Bergvik eller Karin / Henrik Arvidsson Samsonowitz. med uppgivna firmor .."Arvidsson.sundling," "Mare Imbrium Group" .
zoroaster
Posts: 308
Joined: 17 Mar 2010, 18:34

Re: B/B Bergvik

Post by zoroaster »

Fasen vilka skummisar du råkat ut för nu. Skulle dom ha letter å polacker för att dumpa priser.
Fasen lika skumt som i transportbranschen på land. Men det är klart att man kan flagga ut.
Kommer inte åt deras hemsida men det jag kan se via Google så avser man att hyra ut lågprisfolk.

Hoppas du inte råakr ut för mer än kommuner.....

D
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

Re: B/B Bergvik

Post by golden oil »

ja, inte är dom som vanligt båt folk som i alla fall försöker att göra rätt för sej.jag har jobbat med båtar och fartyg i hela mitt liv på ett eller annat sätt . i sverige och i västafrika.haft varv och varit egen sedan 1982 . men det här folket tar alla rekord. Vara född 1976. Få sjukpeng från sverige.skriven i okänt land. Verksam i sverige med minst tre uppgivna firmor. Skatteverket. Polisen.kronokalle.sammt flera privata personer som vill ha pengar av dom. Utgå från början att inte betala utan bara utnyttja firmor och privat folk. Nä. Fy fan för sådana personer. Jan Hode'n. Marinrep. Ägare av Assistansfartyget Monsun av Strängnäs . " INTE LÄNGRE ÄGARE AV B/B BERGVIK och HAR INTE NÅGON ELLER NÅGOT MED HENRIK / KARIN ARVIDSSON SAMSONOWITZ ELLER DERAS UPGIVNA FIRMOR ATT GÖRA..."
Last edited by golden oil on 31 Dec 2014, 17:45, edited 1 time in total.
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

Re: B/B Bergvik

Post by golden oil »

gå in på henrik a samsonowitz . twitter och läs om hanns mordhot till regeringen . observera att tele numret på Bergvik är inte samsonowitz utan mitt tele nr, han har tagit ett gammalt foto som tillhör mej från tugboatlars till sin logo. utan att fråga eller ta bort mitt firma nr, får samtal nu när det är folk som öser skit på mej för vad samsonowitz har skrivit på faceblook och twitter.
det känns inte bra,, vill ni veta mer om det här folket ring kassören på BK GRIPEN..MORNING SIDE MARINA..POLISEN.. KRONOFOGDEN.. eller mej, o b s jag svarar inte längre på dolda nr, jan hodén..
zoroaster
Posts: 308
Joined: 17 Mar 2010, 18:34

Re: B/B Bergvik

Post by zoroaster »

Herre jisses, det måste vara hela topplocket som rykt där. Men e de samma människa som köpte av dig hette han inte Arvidsson?

Om man i dagen samhälle försöker starta ett seriöst företag ok med eu arbetare (vilket jag är förvånad över, här i Småland dräller det av polska skogsarbetare som arbetar åt stor skogsföretag) men åter. Om jag skulle anlita tx dennes företag hade jag med all säkerhet Googlat på namnen , företaget och ägarna, representanterna. Å då hade jag i alla fall ringt någon annan

D
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

Re: B/B Bergvik

Post by golden oil »

jo. den var det. han som redan hade ett rederi, varv och folk för att kunna rusta Bergvik. och det gick jag på.. när det gått ca ett år ringde han och frågade om vc var kopplat. det fanns ingen toa, det var maskinrumsdörren...jan hodén
örnen
Posts: 120
Joined: 11 Feb 2014, 21:14

Re: B/B Bergvik

Post by örnen »

Tror Bergviks ägare letar båtplats runt Mälaren... Får visst inte ligga kvar på sin nuvarande plats.
golden oil
Posts: 55
Joined: 14 Dec 2009, 19:01

Re: B/B Bergvik

Post by golden oil »

konstigt,
Post Reply